Systém náhrad u předplacených hodin
- Hráči mají možnost při předplacení služby v určitém období vybírat při včasném odhlášení hodiny tzv. náhrady. Náhrada se vztahuje pouze na celé hodiny tj. 60 minut, části hodin (např. 15, 30, 45) nelze nahradit, pokud tak nebylo objednáno (30 minut).
- Náhradou je možnost výběru náhradního termínu pro uskutečnění odhlášené hodiny (hodin). Má vždy charakter nepeněžní.
- Odhlášení hodiny je třeba učinit přes rezervační systém či telefonicky nejdéle 24 hodin před objednaným termínem pronájmem kurtu a to vždy v provozních hodinách areálu.
- Nárok na náhradu lze uplatnit pouze během sezóny v daném roce, na níž se předplatné vztahuje (zimní nebo letní sezóna) a v cenovém pásmu shodném nebo nižším (bez zpětného doplatku při rozdílu ceny). Náhradní termín ve vyšším cenovém pásmu je možný pouze po uhrazení vzniklého peněžního rozdílu. Nevyčerpané hodiny ani jejich části, není možné převádět ani finančně kompenzovat.
- Jednotky v rezervačním systému přidělené v rámci dané sezóny, mají platnost vždy pouze pro sezónu, ve které jsou předplaceny a nepřevádí se do následujícího období, ani do dalších sezón. Nevyužité jednotky po skončení jejich platnosti propadají.
- Při nepřízni počasí a jiných událostech živelního charakteru není nárok na odhlášení hodiny ani na jinou kompenzaci. Při možnosti přesunu do jiného cenového pásma (viz.ceník hala) je třeba uhradit rozdíl v ceně.
- V případě, že zákazník vyžaduje hraní na jednom konkrétním dvorci bez možnosti přesměrování na jiný dvorec, zaniká mu nárok na čerpání náhrady.